Zájem o Facebook roste

Nejnovější reporty dokládají, že Facebook zůstává pro mnoho uživatelů klíčovou platformou a jeho používání roste. Údaje ukazují, že čas strávený na Facebooku se v průběhu roku celosvětově zvýšil. To se vzhledem k vzestupu platforem, které se zaměřují na krátká videa, jeví poněkud neobvykle. Facebook se totiž stále primárně zabývá propojováním lidí a informováním o důležitých novinkách od přátel a rodiny. Ve skutečnosti ale i Facebook dokázal tohoto trendu úspěšně využít. Konzumace videí Reels na Facebooku vzrostla o 20 % a stala se stěžejním prvkem oživení této platformy. Jak je to možné? Meta totiž stále více investuje do vývoje umělé inteligence, což vede ke zdokonalení modelů relevance. Tyto modely jsou pak schopné nabízet uživatelům relevantní Reels i reklamy, na které oni zase více reagují. V případě Facebook Reels se Metě daří mnohem lépe zobrazovat uživatelům obsah, který je bude s největší pravděpodobností zajímat. Co bylo původně změtí náhodných klipů vložených do vašeho feedu, je nyní cílenější. Co je ale opravdu zajímavé – ukázalo se totiž, že Reels na Facebooku byly ve skutečnosti úspěšné až příliš. Jeden z reportů vysvětluje, že protože se reklamy v Reels neprodávají za stejnou cenu jako reklamy v běžných příspěvcích a příbězích, rostoucí podíl Reels na spotřebě obsahu snižoval příjmy z reklamy. Aby Meta ochránila své příjmy, omezila propagaci Reels, což snížilo dobu sledování o 12 %. Opět se tedy ukázalo, že se stejně jako v případě Stories jedná o životaschopnou a přínosnou cestu, jak udržet uživatele ve svých aplikacích. Pro marketéry je však pravděpodobně nejzajímavější vývoj nástrojů umělé inteligence pro cílení reklamy. Podle reportů řada výkonnostních inzerentů stále častěji doporučuje, abyste těmto nástrojům důvěřovali. Nejnovější nástroje, jako je Advantage+, totiž dosahují velmi dobrých výsledků s mnohem menším úsilím, které by vyžadovalo manuální cílení. Zprávy také ukazují, že zatímco čas strávený v aplikacích Mety roste, tvorba a zapojení klesá a na Facebooku i Instagramu publikuje méně lidí než v minulosti. To platí zejména pro mladší publikum. Pozoruhodně klesá i používání Instagram Stories – oproti dřívějšku o 10 %. Ačkoli tedy Meta zvyšuje angažovanost v rámci funkce Reels, která čerpá obsah z celé aplikace, nikoliv jen od sledovaných lidí a stránek, klesá počet příspěvků od uživatelů.The post Zájem o Facebook roste first appeared on Newsfeed.cz.

projít na článek

Facebook překonal hranici 2 miliard aktivních uživatelů denně, škrty však pokračují

Po téměř 20 letech od svého vzniku Facebook stále roste. Sociální síť má nyní 2 miliardy aktivních uživatelů denně. Informace uvedla společnost Meta spolu s výsledky za čtvrté čtvrtletí loňského roku. Zpráva znamená, že Facebook, kterému v minulém čtvrtle

projít na článek

I am looking for someone to help me run facebook ad campaigns

I am looking for a Facebook ad campaign manager who can help me achieve my goal of lead generation with a budget of $500-$1000. My target audience is based on age, and I need someone who can help me with... (Budget: $25 - $50 USD, Jobs: Advertising, Faceb

projít na článek

Rozměry fotek Facebook

Rozměry fototek pro Facebook Přehled všech rozměrů fotografií vkládaných na Facebook Rozměry hla

projít na článek

Lidé by letos měli nakoupit o sedm procent více zlata než loni

Zájem investorů o fyzické zlato celosvětově v posledních pěti letech roste. Letos by měli lidé nakoupit 20,3 milionu uncí zlata, což znamená nárůst o 6,6 procenta proti loňsku

projít na článek