Každý, kdo podniká, to dělá proto, aby si tím vydělal. A k tomu, aby dosáhl náležitých zisků, potřebuje naprosto samozřejmě zákazníky, a to v takovém počtu, aby u něj tito dost utratili. Jenže je skutečností, že mnozí podnikatelé tohoto nejsou schopni dosáhnout, a když jim jejich byznys nevynáší, zkrátka krachují. Potkává to lidi vedoucí klasický byznys v takzvaných kamenných provozovnách, stává se to ale i podnikatelům internetovým. A skoro by se dalo říci, že jsou na tom ti internetoví podnikatelé nejhůř. Protože copak tito mohou oslovit v případě nedostatku návštěvnosti další lidi a přimět je k uzavírání obchodních transakcí, když jsou jejich zákazníci pouze IP adresy nebo e-maily, s nimiž se jen obtížně komunikuje, jež nelze osobně potkat a přemlouvat je nebo jim dejme tomu podstrčit nějaký ten letáček nebo jiný propagační materiál? Internetoví podnikatelé prostě mohou mít s nedostatečnou návštěvností moře problémů. A to navzdory tomu, že je na internetu aktivních tolik lidí, že by snad nikdo z podnikatelů neměl pociťovat nedostatek zájmu. Prostě se stává, že na něčí podnikatelský web třeba vůbec nikdo nechodí. A pak to může často zachránit už i jenom optimalizace pro internetové vyhledávače. Když se osloví nějaký ten opravdový SEO specialista, je možné se s ním dohodnout a zajistit si tak u něj jeho SEO služby. Tedy kroky, které učiní podnikatelův web zajímavým z pohledu internetových vyhledávačů. Ony jsou to totiž právě vyhledávače, čím dnešní lidé hledají na internetu to, co chtějí nalézt. A jsou to tyto vyhledávače, které rozhodují o tom, co je dost dokonalé na to, aby se to celé internetové veřejnosti předkládalo přednostně, a co zapadne někde v dlouhém seznamu, tam, kde to už nikdo nehledá. Optimalizací se dá prostě každý web posunout ve vyhledávačích vpřed, před konkurenční nabídky. A čím výše tu web je, tím je větší jeho sledovanost. A tedy i šance, že se s ním jeho provozovatel uživí. Článek Weby vyžadují návštěvnost se nejdříve objevil na Alvako.
Anonymous dostáli svým slovům a nechuť se zákonem, jenž má domněle pomáhat blokovat weby zahraničních sazkovek, které nedaní v česku, dávají znát tomu, koho považují za původce
projít na článekSpousta lidí už dnes obchoduje nejen v reálu, tak, jak se to děje už od nepaměti, ale i na síti jménem internet. Děje se tak proto, že má internet své nesporné přednosti, co se podnikání týká, a je logické, že kde je nějaká možnost se uživit, tam někdo zk
Zeje vaše internetová stránka prázdnotou? Návštěvnost se propadá? Řešením pro vás je registrace do katalogů! Vaše doména se rázem stane populárnější a konečně bude vidět. Pronikněte do popředí českého internetu.Registrace do katalogůje nejlepší možnost, j
Tento tip jak zvýšit návštěvnost webu Vám prozradím hned v úvodu Stačí se jmenovat stejně jako aktuální přítel nové slovenské prezidentky Zuzany Čaputové. A to Peter Konečný, který navíc také fotí Před dvěma týdny (v neděli 17. března) jsem si všimnul,
SEO. Je možné, že jste tato tři písmena již někdy zaslechli. Dokonce si možná i pamatujete, že to bylo v rámci konverzace o vašem webu a možnostech, jak mu zajistit větší návštěvnost. Jdeme se tedy podívat na to, co přesně tato zkratka znamená a jak půlho
projít na článek