Většina Čechů nakupuje vánoční dárky online, někteří k inspiraci využívají sociální sítě i umělou inteligenci

Češi a Češky nakupují vánoční dárky moderně, jak ukazuje nový průzkum Avastu, přední značky v oblasti digitální bezpečnosti a ochrany soukromí společnosti Gen? (NASDAQ: GEN). Podle něj 90 % dotázaných plánuje vyřídit alespoň část vánočních nákupů online, což je více než celosvětový průměr (86 %). Pětina Čechů (22 %) se při výběru dárků hodlá inspirovat na sociálních sítích a někteří (13 %) se pro ...

projít na článek

Češi nakupují vánoční dárky v předstihu a hlídají si cenu, skoro každý desátý na ně ale nemá peníze

Nákupy dárků v předstihu se vyplácíSkoro polovina Čechů (45 %) nakupuje vánoční dárky 1 až 3 měsíce před Vánocemi, má na ně předem našetřené peníze a hlídá si jejich cenu. Až těsně před Vánocemi a pouze ve slevových akcích nakupuje dárky každý osmý (13 %)

projít na článek

Sociální sítě jako nástroj PR: Efektivní využití pro zvýšení povědomí

Sociální sítě se staly nedílnou součástí moderního podnikání a komunikace. Jako nástroj public relations (PR) nabízejí unikátní příležitost zvýšit povědomí o značce, budovat vztahy s cílovou skupinou a efektivně komunikovat s publikem. V tomto článku se p

projít na článek

Nedostaňte se kvůli Vánočním dárkům do exekuce

Za necelý měsíc jsou tu Vánoce. Patříte mezi ty, kdo nakupují vánoční dárky dlouho předem nebo na poslední chvíli? Pokud patříte do té druhé kategorie, pak dost možná přepočítáváte peníze, zda na všechny dárky pod stromeček budete mít dost financí. Co bud

projít na článek

Důvody, proč si nepůjčovat na vánoční dárky

Ne každý si může užívat předvánoční čas v pohodě a bez stresu. Z televize na nás doráží reklamy upozorňující na blížící se vánoce a nutnost nakoupit dárky. Další reklamy upozorňují na možnost půjčit si z pohodlí domova a téměř bez podmínek.

projít na článek

Květinářství rozšiřují sortiment o Vánoční dekorace, dárky, koše, vína

Mnoho květinářství rozšiřují sortiment svého zboží o Vánoční dekorace a dárkové předměty. Dnes se květinářství stávají centrem prodejem dárků, pozornosti a maličkosti, kterými doplňují květinový sortiment. Zde jsou příklady rozšířeného sortimentu o zboží:

projít na článek