O2 se zaměřuje na kvalitu svých zákaznických služeb Na asistenční lince uvedl operátor speciální hlasovou asistentku Evu poháněnou umělou inteligencí K tomu otevřel v Ostravě své největší call centrum v Česku Operátor O2 značně zainvestoval do svého zákaznického servisu. Celý proces řešení případných problémů na některé z asistenčních linek je ještě více automatizovaný a digitalizovaný. Navíc O2 v Ostravě otevřelo nové zákaznické centrum, největší v Česku, které odbaví notnou část klientských požadavků. Ostravské mega call centrum Nové pracoviště pro 319 zaměstnanců se nachází v širším centru Ostravy, v kancelářském komplexu The Orchard. Operátoři na zákaznické lince zde fungují v 6 hlavních týmech a mají též možnost částečné práce na home office. Obecně jde o další call centrum, jaké O2 již provozuje v Ústí nad Labem, jen větší. Do toho ústeckého se vejde něco kolem 300 zaměstnanců. Do ostravské budovy, jejíž renovace spolkla investici v řádu nižších desítek milionů korun, se […] Přečtěte si celý článek O2 zmodernizovalo zákaznickou linku. Vaše problémy teď vyřeší umělá inteligence
Víte, co mají společného umělá inteligence, strojové učení, chatboti a neuronové sítě? Hodně se o nich mluví. A hodně lidí nemá tušení, co přesně tyhle věci znamenají! Proto jsem vybrala ty nejčastější pojmy a vysvětlila je netechnickým jazykem, aby to ta
projít na článekSvět jaký známe se pomalu dostává na pozici futuristického místa, o kterém jsme snili jako malé děti. Roboti se pomalu stávají čím dál větší součástí naší budoucnosti a s nimi i legendární umělá inteligence, okolo které bylo bezmála natočeno spoustu filmů
Nová technologie pomohla zlepšit léčbu u téměř 50 % zkoumaných pacientů a má potenciál zachránit tisíce životů.
projít na článekTakto vysoký stupeň vývoje ve věci technologie je sice skvělý z pohledu techniky, ale není dobrý, z pohledu lidstva. To, že bychom ohrozili sami sebe jako lidstvo tím, že by nás stroje začali vyvražďovat na základě nějaké technologie, která by jim dala tu
Veletrh špičkové mobilní technikyMWC 2018, který se konal letos v únoru ve španělské Barceloně, nabídl možnost na vlastní oči sledovat řízení vozidla pomocí mobilního telefonu. Technika zkrátka dokáže zastoupit člověka i v těch nejrozmanitějších situacích