Service Manager verze 9.70

Výjimečná stabilita a spolehlivost nástroje jsou dalšími velmi oceňovanými vlastnostmi a v novějších verzích zabudovaná umělá inteligence povýšila tento ITSM nástroj mezi špičková řešení. Ve verzi Service Manager 9.70 je realizováno více než 20 nových funkcí a návrhů na vylepšení od zákazníků, včetně 64bitové platformy, vizualizace SLM a scorecardu. Nejzajímavější nové funkce této verze jsou:  64BITOVÁ PLATFORMAV této verzi je k dispozici 64bitová verze serveru Service Manager pro platformu Windows i Linux. Upgrade na 64bitovou platformu poskytuje vylepšený výkon, stabilitu a bezpečnost Tímto bylo odstraněno omezení paměti na 4 GB pro 32bitové aplikace, které již pro 64bitové aplikace neexistuje.Implementace klastru byla zjednodušena a lze ji realizovat snadněji než dříve.Počet souběžných uživatelských relací pro každý proces (servlet) byl zvýšen z 50 na 250.Certifikovaný rozsah souběžných uživatelských relací pro každý proces byl zvýšen z 50–100 na 150–450.NOVÉ A VYLEPŠENÉ PROSTŘEDÍ Ve verzi Service Manager 9.70 byla výrazně vylepšena vizualizace správy úrovně služeb, která zobrazuje sloupcové grafy jak v seznamu záznamů, tak i na každé kartě Zobrazení SLT u Incidentů a Interakcí. Je zde zobrazen aktuální stav měření SLA grafickou formou, která napomáhá pracovníkům se snadnou a rychlou orientací ohledně stavu metrik SLA a tím podporuje dosažení cílů OLA a SLA.Resetování hesla uživatelem bylo obohaceno o bezpečnostní otázky, čímž byla zvýšena bezpečnost.Nové vyhledávací pole v horní části systémového navigátoru umožňuje rychlejší vyhledávání a navigaci napříč položkami v nabídce Správce služeb.Inteligentní e-mail umožňuje nově vytvořit i záznam o změně po přijetí nové e-mailové zprávy. Také je možné emailem aktualizovat incident, interakci nebo záznam změny, pokud e-mailová zpráva odpovídá formátu odpovídajícímu e-mailové zprávě, aktualizující existující tiket.NOVÝ INTERNÍ MONITORING NÁSTROJEDíky okamžitým a vizualizovaným informacím o stavu nástroje v portálu Service Manager Scorecard může správce systému získat následující informace:Přehled o struktuře škálování systému a zdraví každého SM serveru.Přehled informací o využívaných licencích. Zaujal Vás tento článek a rádi byste věděli více?Sledujte naše sociální sítě LinkedIn a Twitter a buďte tak první, kdo bude upozorněn na nové články na našem webu. The post Service Manager verze 9.70 appeared first on INTEDO.

projít na článek

IN A NUTSHELL About CaRrepair

CarRepair is a full-service auto repair shop providing complete car repair and service on most domestic and import makes and models. We employ ASE certified technicians and use high quality parts. All of our work is guaranteed for 12 months or 12,000 mile

projít na článek

Mercedes me Service objednejte se do servisu

Mercedes me Service objednejte se do servisu Aplikace Mercedes me Service se o Váš vůz postará. Aby byl Váš vůz Mercedes-Benz vždy ve špičkové formě, aplikace Mercedes me Service Vás upozorní na blížící se termín návštěvy servisu. Re

projít na článek

Výročí firmy

Vážení obchodní přátelé, s radostí Vás informujeme, že naše firma TOM service s.r.o. v závěru roku 2021 dovrší 30 let od svého založení. Vážíme si toho, že jsme pro Vás mohli zajišťovat opravy Vašeho vozového parku, prodej náhradních dílů a stali se pro

projít na článek

Nová verze: 1.31

Verze 1.31 přináší podporu pro elektronickou evidenci tržeb a mnoho dalších užitečných vylepšení. Co vše se změnilo?

projít na článek

Nová verze: 1.35

První verze v novém roce. Dvoufázové ověření, podpora pro SIPO a IPTV od Kuki TV. Více se dozvíte v novince.

projít na článek