Rozhledna Na Skalce

Jedním z letošních vrcholů Vrchařské koruny Krnovska je rozhledna Na Skalce (775 m n. m), která je kopií zaniklé dřevěné rozhledny na vrchu Smrk v Jizerských horách. Volně přístupná rozhledna z roku 2013 nabízí krásné výhledy na Jeseníky, Beskydy a Nízké Tatry z výšky 17,5 metrů. Výlet odstartujeme u Nového zámku ve Městě Albrechtice a po cyklotrase č. 55 se vydáme směrem k obci Hynčice, kde si můžete v místním Eldorádu prohlédnout pohádkové sochy. Po cyklotrase č. 55 budeme pokračovat až do centra obce Holčovice, kde odbočíme na silnici č. 453. Po cca 300 metrech odbočíme doleva na modrou turistickou trasu směřující k Horním Holčovicím. U rozcestí Pod Moravským kopcem odbočíme doprava a pokračujeme až k rozhledně Na Skalce. Pro zpáteční cestu zvolíme trasu přes Africké muzeum a zoopark v Jelení, na kterou se dostaneme odbočením doprava z modré turistické trasy v Horních Holčovicích. Po prohlédnutí muzea a zooparku budeme pokračovat až do obce Holčovice, kde se napojíme na cyklotrasu č. 55, po které se vrátíme zpět do Města Albrechtice.

Rozhledna Fajtův kopec

Jedním z letošních vrcholů Vrchařské koruny Vysočiny je rozhledna Fajtův kopec (555 m n.m.) u Velkého Meziříčí. Přes svoji krátkou dobu existence (otevřena byla v roce 2015) si tato nádherná rozhledna ve tvaru šroubovice DNA získala mezi veřejností obdiv

Konifery

Konifery jsou zakrslé kultivary jehličnanů, jsou tak vhodné pro osazování malých i větších moderních zahrádek, dobře se uplatní ve skalce a dají se s úspěchem pěstovat i v nádobách.

Rozhledna Žernovník

Jeden tip na lehký výšlap/procházku o délce necelých 10km. Začátek je v Černé Hoře, odkud se jde o po červené turistické značce. Směrem na Žernovník je to převážně po silnici s jednou zkratkou lesem  makro houby Rozhledna v Žernovníku sto

Rozhledna Vartovna

Jedním z letošních vrcholů Vrchařské koruny Valašska je rozhledna Vartovna, která se nachází ve výšce 651 m n.m. Nad valašskou obcí Seninka na kopci Vartovna byla v listopadu 2009 otevřena kovová rozhledna ve tvaru spirály, která se tyčí do výšky 38 metrů

Kelčský Javorník

Jedním z letošních vrcholů Vrchařské koruny Valašska je rozhledna Kelčský Javorník, která se nachází ve výšce 865 m n.m. Kelčský Javorník je nejvyšší vrchol Hostýnských vrchů a tradiční průjezdní místo legendárního bikemaratonu Drásal. V září 2015