Obchodoviny 1. Hýčkejte svého zákazníka!

Objevuje se nám v obchodě tady takový nešvar. Často se až příliš se soustředíme na získávání nových zákazníků. Přitom víme, že je to o mnoho náročnější než udělat další obchod u klienta stávajícího. Stávající klient už s námi přitom absolvoval tu dobrou zkušenost, která mu dovoluje jít dál a beze strachu podepsat další objednávku. Využijte [] Článek Obchodoviny 1. Hýčkejte svého zákazníka! se nejdříve objevil na Luboviny.cz.

projít na článek

Obchodoviny 2. Neptejte se na prodloužení smlouvy!

Potkal jsem se s tím na poradě. Jeden kolega informoval ostatní, že se vždy zákazníků před dalším obdobím služby ptá, jestli chtějí prodloužit smlouvu. Kolega je poctivý a chápu jeho záměr, jenže Proč se neptat, jestli chce zákazník prodloužit smlouvu? Ta

projít na článek

Obchodoviny 3. – Dej a bude Ti dáno

Dnes mi přišla zásilka s dvěma dálkovými ovladači vjezdové brány. Z balíčku se ovšem vysypalo i něco, co jsme si nedomluvili. Něco, co tam být nemělo a co mě velmi překvapilo. Bylo to balení gumových medvídků! U eshopu s doplňky k bránám, vratům a plotům.

projít na článek

Jak Shell o Lubu zákazníka přishell.

Své těžce vydělané peníze jsem u Shellu utrácel už od dob vysoké školy. A to zejména kvůli kamarádovi Filipovi, jež jako budoucí absolvent – inženýr dopravní fakulty v rámci laboratorních cvičení vyhodnotil jejich palivo jako jedno z nejlepších. Ačkoliv

projít na článek

Speciální nádrže

Výroba nádrží dle požadavků zákazníka na míru. Nádrže různých rozměrů i druhů kapalin.

projít na článek

Kdo udělá dobrý text

Psaní marketingového textu je aktem manipulace. Prosazujete zájem zadavatele, a vydáváte ho za potřebu zákazníka. Vedete monolog, a předstíráte dialog. Frontální výklad prokládáte simulovanými reakcemi na domnělé reakce čtenáře, ačkoliv je nemůžete znát.

projít na článek