Moderní trend: Infopodnikání

Takzvané infopodnikání se stalo hitem posledních několika let a získává si u nás velkou pozornost. Bohužel, díky mnoha jedincům je tato pozornost neprávem téměř výhradně negativní. Infopodnikání přitom není žádným výmyslem poslední doby, není produktem onoho démonizovaného Kirše a není ani online variantou MLM. Tento specifický obor existuje v současné podobě už dlouhou řádku let a v západním světě má ohromné množství příznivců, jak z řad samotných infopodnikatelů, tak i koncových klientů. Osobně jsem s infopodnikáním přišel poprvé do kontaktu díky americkému portálu WarriorForum, které se specializuje na oblast online marketingu a do značné míry také na affiliate business, který s touto oblastí úzce souvisí. Zhruba 90 % obsahu tvoří i zde totální odpad (který je však stále kvalitativně mnohem lepší než nabídka u nás), ale zbývajících 10 % je bez nadsázky mimořádně zajímavých a užitečných. Člověk narazí na velice zajímavá rozšíření WordPressu, specifické analytické nástroje pro PPC kampaně nebo jednoduché programy pro efektivnější správu facebookových kampaní. Často jde o nástroje, které se následně prodávají za mnohonásobek ceny oproti zde propagované zaváděcí ceně (cílem je získat kladné reference, ale i podněty od profesionálů k dalšímu vylepšení). Je velká škoda, že u nás je situace úplně jiná. Přiznám se, že až dosud mě žádný infoprodukt nezaujal a stejně jako někteří jiní jsem se spíše bavil sledováním řady zvrhlostí, které se na internetu objevily. Petr Jeník připravil krátký sestřih některých z nich: //www.youtube.com/watch?v=EEEwubdJpjU Celý tento obor na mě působí stejně, jako když se u nás v 90. letech začínalo podnikat. Každý amatér bez špetky rozumu a sebekritiky se rozhodl vydělat velké peníze podnikáním, aniž by o něm cokoliv věděl nebo měl jakékoliv objektivní předpoklady. Lidé kopírovali svoje chyby mezi sebou, neuměli se vyjadřovat, oblékat, prezentovat ani chovat. Nyní jsme svědky toho samého v oblasti infopodnikání. Přišlo několik guru, kteří přesvědčují každého ztroskotance, že si může prostřednictvím internetu snadno vydělat miliony a za pár měsíců se válet na pláži a jen sledovat, jak díky pasivnímu příjmu jeho bankovní konto bobtná. Jsou to mnohdy opět lidé, kteří nikdy nic nedokázali, neumí mluvit, prezentovat, vystupovat ani oblékat se. Zatímco v 90. letech bylo symbolem takového podnikatele fialové sako, dnes se jím stalo světlemodré sako z projektu Krotitel eshopů. Věřím ale, že stejně jako se v běžném podnikání situace pozvolna ustálila s dnes zde máme stabilní společnosti řízené inteligentními a schopnými lidmi, tak i v infopodnikání dojde časem k podobnému přiblížení se západním trendům a nastavení určité laťky. Myslím si, že negativní konotace, které infoprodukty českých infopodnikatelů vzbuzují, bude obtížné změnit, ale časem se to podaří. Jde jen o to, aby se do infopodnikání zapojilo více schopných lidí, kteří skutečně něco umí a dokáží to kvalitně předat. Za sebe jsem rád, že se u nás objevují první vlaštovky. Dosud jsem žádný infoprodukt veřejně nepodpořil, ale nyní mě jeden oslovil Akademie rétoriky od Jitky Sedláčkové. Profesionální televizní a divadelní herečka, která se řadu let zabývá rétorikou, připravila intenzivní online kurz zaměřený právě na tuto oblast. Osobně jsem v minulosti už jedním podobným kurzem (ne ovšem online) prošel a myslím si, že pro každého profesionála, který přichází do kontaktu s lidmi, je zvládnutí řeči, gestikulace a sebeprezentace nutností. Proto podporuji tento projekt. Po registraci, která je zcela zdarma, navíc získáte plný přístup k několika videím a e-bookům. Podívejte se tedy na Akademii rétoriky, třeba zaujme i vás.The post Moderní trend: Infopodnikání first appeared on Zápisky ze světa náladového podnikatele.

projít na článek

Dovolená pro ženy 2017

Aktivní dovolená se cvičením pro moderní ženu. To je pravá dovolená pro moderní ženu, to je trend poslední doby. Nejprve stráví ženy dovolenou se svojí rodinou a poté druhou (pravou) dovolenou se svými kamarádkami. Pobyty pro ženy se cvičením pořádáme již

projít na článek

Digitální měny: Budoucnost financí nebo jen dočasný trend?

Odhalte tajemství digitálních měn: Futuristické finanční revoluce nebo jen další finanční bublina? Vstupte se mnou do světa, kde se peníze stávají digitálními a kde se finanční trhy přeměňují rychlostí světla. Vítejte v éře digitálních měn! Dnes se podívá

projít na článek

Moderní jednodílné plavky v zeštíhlujícím zebra vzoru

Moderní jednodílné plavky Trendyol jsou nezbytnou součástí letní výbavy každé moderní ženy, která chce na pláži nebo u bazénu vypadat lépe, než si myslí, že by ji její postava mohla dovolit. Zeštíhlující zebří vzor je stylový a lichotivý a pomáhá vytvořit

projít na článek

Pacienti ze Vsetínska již nemusejí za vyšetřením magnetickou rezonancí dojíždět do vzdálenějších center

Vsetínská nemocnice ve středu 4. října slavnostně otevřela nové, moderní pracoviště této zobrazovací metody, a to za účasti hejtmana Radima Holiše a dalších představitelů Zlínského kraje. Pro magnetickou rezonanci byla vybudována moderní přístavba k hlavn

projít na článek

Moderní kompaktní hatchback Kia Picanto přichází s řadou vylepšení včetně nového designu

Zapadne. Vyčnívá z řady. Moderní kompaktní hatchback Kia Picanto přichází s řadou vylepšení včetně nového designu a vyspělých technologií. Zájemci o vůz Kia si tak mohou vychutnat moderní, účelné a stylové cestování. ...

projít na článek