ManyChat návod #12: Jak poslat flow přímo z LiveChatu a vrátit uživatele do automatické komunikace

Každému, kdo aktivně využívá Messenger marketing se jistě stalo, že uživatel neklikl na požadované tlačítko, ale napsal odpověď ručně. Tím vypadl z předpřipraveného flow a celé snažení s tvorbou Messenger funnelu padlo vniveč. ManyChat o tomto problému ví a tak přišel s funkcí, která vše a elegantně řeší. Užijte si dnešní návod. Video: Přepis videa: Čau lidi, vítejte u dalšího video manuálu o messenger marketingu. Tentokrát si ukážeme jednu z nových funkcí, kterou představil ManyChat na své konferenci Conversation 2019. Ta konference byla plná novinek. Je to konference, kterou ManyChat pořádá každý rok. První a jediná takto velká konference o messenger marketingu. Letošní rok byl velmi zvláštní v tom, že představil obrovskou sadu novinek. ManyChat jako takový se stal multi platformou. Můžete přes něj posílat emaily a smsky. Tím reaguje na to, že Facebook a resp. Messenger nějakým způsobem a pravidly svazuje. Tímto se od nich odvázal a představil obrovsý balík funkcí jak z manchatu udělat regulérní marketingový kanál, který není 100% závislý na messengeru. Jednu z těch funkcí, kterou představil je tzv. zasílání flow prostřednictvím live chatu. Co to vlastně je? Do té doby, než představili tuto funkci, tak nasimulujme situaci. Vytvořili jste nějakou flow. Zákaznický funnel. Třeba domluvení schůzky. Uživatelé se seznamují s produktem, poté se ho ptáte na schůzku a v momentě, kdy se ho na tu schůzku zeptáte, na tu klíčovou otázku, Vyberte čas schůzky, kdy se potkáme, stačí aby klinul na tlačítko vybrat čas ale nic se nestane. Protože on napíše do messengeru měl bych čas ve čtvrtek ve 22 hodin. A na to chatbot neumí zareagovat. Pojďme si to rovnou ukázat v praxi, jak to vypadá. Já jsem takové flow kdysi dělal. To flow, které vám teď ukážu umí to, že vám do google kalendáře nastaví datum schůzky. Normálně by to mělo fungovat takto. Klíčovým bodem zde je, abyste kliknuli na jasnačka. Bohužel ne každý na to klikne. Napíše třeba ano, můžete. Co se stane? Mám na toto navázané další flow. V klasickém případě by se stalo to, že se nestane nic. Napíšu ano, můžete a vy nastavíte, aby vám to spadlo do live chatu. Zde uvidíte historii komunikace s tím člověkem. Uvidíte, že on si s vámi chtěl domluvit schůzku ale už se nedostal do toho flow, které následuje po tomto slovu jasnačka. Tam následuje to, že se to ukládá do google kalendáře, ptáme se ho na různé velkobchodní a maloobchodní spolupráce atd. V tom příkladu, který jsem zde já použil se to povedlo, protože mám toho chatbota nastaveného chytře. Já si to hlídám, jestli na tlačítko kliknul nebo ne. Nicméně, ve vašem případě by toto nenastalo a pouze by to flow nebo konverzace skončila tím ano, můžete. Nezbylo by vám nic jiného, než když se to dostane sem do live chatu, již byste mohli s tím člověkem pracovat, domlouvat se atd. Už přebíráte tu funkci toho daného chatbota. Jinými slovy nemáte žádný nástroj, jak toho člověka dostat zpátky do toho flow. Ten nástroj přišel. Ta funkce se spouští pomocí tohoto tlačítka. Jste schopni přímo do toho live chatu poslat tomu dotyčnému uživateli flow, kterou vy chcete. To znamená, že když vidím, že napsal něco jiného, než jsem chtěl, tak mu napíšu. Toto byste zaslali potencionálnímu uživateli. Rázem byste ho přesměrovali na na flow, kterou jste si zde vybrali. Zde to vidíte, už je to hotovo. Teď už se bude dít, co se dít má. Dám vybrat datum a čas a už si s tím hraji. Touto funkcí, kterou jsem vám dnes ukázal, jste schopni znovu vrátit člověka právě tam, kde chcete. Do kteréhokoliv messenger funnelu. Člověka nalákáte na nějaký magnet, poté s ním nějakým stylem pracujete, klidně vám na nějakou chvilku vypadne a vy nemáte šanci, aby se mu zobrazila celá flow, tak toto je funkce, kterou ho tam vrátíte.

projít na článek

Messenger Marketing je mrtev. Ať žije CHAT Marketing

Je tomu pár dní, kdy ManyChat (platforma #1 na tvorbu chatbotů) oznámil, že se stává multi kanálovou. Co to znamená? Znamená to, že skončil Messenger marketing jako takový a nahrazuje ho Chat marketing, ve kterém krom Messengera, můžeme komunikovat i skrz

projít na článek

Ukázka Messenger marketingu v praxi #16: Jak zasílat emaily přímo z ManyChatu

Popis: Před pár týdny se stal ManyChat multi platformní. Díky tomu, můžete z jednoho místa posílat email, Messenger zprávy i SMS. Dnes si ukážeme, jak na emaily. Použití: Zákaznické trychtýře, běžná flow Obrázek/video: Přepis titulků z videa: Čau lidi, v

projít na článek

ManyChat návod #13: Jak rozesílat multi kanálový broadcasting

Messenger marketing se před pár měsíci změnil na Chat marketing. Nyní můžete krom klasických zpráv do Messengeru rozesílat i emaily a SMS (v ČR očekáváme v roce 2020). V dnešním návodu vám ukážu, jak rozesílat broadcast skrze všechny zmínění kanály a s ni

projít na článek

ManyChat návod #15: Které zprávy je nutné od 15.1.2020 tagovat

Od 15.1.2020 se nám kompletně změní pravidla hry a Messenger se začně chovat naprosto odlišně resp. jeho API. Do 15.1.2020 bylo možní mimo 24 hodinové okno posílat zprávy nekomerčního charakteru (byl nutný souhlas více v tomto článku). Video: Přep

projít na článek

G-FORCE X46 SP návod a manuál

Fotogalerie produktu G-FORCE X46 SP návod a manuál Hledáte český návod k G-FORCE X46 SP ? Uživatelskou příručku a manuál k produktu G-FORCE X46 SP naleznete níže. Pokud zde návod k vašemu produktu není, objednejte si jej pomocí našeho objednávkového formu

projít na článek