Lucký vrch

Jedním z letošních vrcholů Vrchařské koruny Vysočiny je Lucký vrch (739 m n.m.) na okraji Žďárských vrchů nad obcí Telecí. Tento vrchol nabízí krásné výhledy na Orlické hory, Jeseníky i Krkonoše. Na vrcholu se nachází prvorepubliková horská chata Lucký vrch – jediná horská chata na Vysočině s širokým zázemím. Jako start doporučujeme centrum obce Pustá Rybná, kde si určitě prohlédněte zachovalou osmibokou roubenou stodolu. Po cyklotrase č. 4105 se vydáme směrem k obci Oldřiš. Po přejezdu silnice č. 357 pokračujeme dále až k rozcestí pod Luckým vrchem, kde odbočíme doleva a dojedeme k horské chatě Lucký vrch. Při zpáteční cestě pojedeme po cyklotrase č. 5085 přes obec Telecí, která si zachovala ráz vysočinské osady s mnoha statky a usedlostmi v původním horáckém vzhledu. Dále budeme pokračovat po cyklotrase č. 4101 ke Kučerovu mlýnu a po napojení na cyklotrasu č.4022 se vrátíme zpět do obce Pustá Rybná.

Uzavření sběrného dvoru Červený vrch

Technické služby Malá Haná oznamují občanům, že od středy 2. do pátku 4. září 2020 bude uzavřen sběrný dvůr Červený vrch z důvodu opravy přístupové cesty.

Sivý vrch

přibližný čas: 5h 00min délka: 9 km celkem nastoupáno: 875 m

projít na článek

Závěrečná tisková zpráva X. Vrbenský vrch 2023, série MMZAV Maverick Hill Climb Czech a MČR, Vrbno pod Pradědem.

Dalším společným podnikem pokračovaly série závodů automobilů do vrchu. Místem konání byl X. Vrbenský vrch ve Vrbně pod Pradědem. Sem se sjeli účastníci Mezinárodních závodů LIQUI MOLY MAVERICK HILL CLIMB CZECH 2023 a LIQUI MOLY Mistrovství ČR v závodech

• Web:

Lucie & David

Na focení svatby Lucky a Davida rozhodně nezapomenu :-D A myslím, že ani parta rybářů, která nevypadala zrovna nadšeně, když jsme přijeli fotit přes jejich závoru, k jejich soukromému rybníku v doprovodu družiček, zásobou šampaňského, hudby a smíchu.

Nastala nám koleda

Začátek: 11.12.2016 od 17 hodin Staročeské vánoce, zpěvy adventní, vánoční a novoroční koledy. Vánoční koledování a muzicírování, společné zpívání koled, adventní andělé, vánoční pacholátka i dovádivé Lucky v moderovaném pořadu pro děti a jejich