Jak kontrolovat data Google Analytics 4 v Elements

Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.  

projít na článek

1. 7. 2023 skončí Universal Analytics a nahradí jej Google Analytics 4

Společnost Google oznámila, že 1. července 2023 přestane služba Universal Analytics shromažďovat veškerá data (třeba návštěvnost, konverze, hodnotu nákupů) a zcela ji nahradí služba Google Analytics 4.

projít na článek

Bidding Fox podporuje Google Analytics 4

Lišáka jsme naučili žonglovat s Google Analytics 4 daty. Nově si tedy můžete v Nastavení Bidding Foxu zvolit Google Analytics 4 (GA4) jako zdroj objednávek a prokliků.  

projít na článek

Co dělat, když v Bidding Foxu u Google Analytics 4 vidím “Zatím nestaženo”?

V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU, řešení v Biddingu Foxu). D

projít na článek

Tipy z Google Analytics pro PPC specialisty - PPC na stojáka #8

22. února 2018 mne pozvali do Brna na akci PPC na stojáka #8, kterou organizuje agentura Besteto. Tématem mojí přednášky bylo "Tipy z Google Analytics pro PPC specialisty", ve které jsem na praktických příkladech ukázala, jak jako PPC specialista vytěžit

projít na článek

Google Ads gad=1 - Nový parametr v URL vstupních stránek

Nově můžete v Google Analytics pozorovat, že vstupní stránky obsahují parametr gad=1, který v adresách běžně nepoužíváte. Tento parametr do URL přidávají Google Ads pro lepší sledování návštěvníků, kteří přišli na web přes některý z vašich inzerátů/rekla

projít na článek