Jak efektivně spravovat informace o zaměstnancích? 1CLICK Vám v tom pomůže.

Potřebujete evidovat informace o zaměstnancích a nechcete to řešit šanonem, Excelem nebo nákupem drahého personálního softwaru? Zajímá Vás, - Kam ukládat smlouvy, platové výměry a další dokumenty? - Jak plánovat lékařské prohlídky nebo profesní zkoušky? - Jak schvalovat a evidovat personální procesy, třeba nepřítomnost nebo dovolenou? Modul personalistika Vám mimo jiné umožní: Kategorizovat posty zaměstnanců Je jen na Vás, jaké kategorie potřebujete. Nejčastěji to asi budou kategorie jako uchazeči, zaměstnanci, bývalí zaměstnanci, nebo cokoliv dalšího, třeba obchodníci, operátoři výroby, asistentky. Evidovat informace o zaměstnancích Máte zcela volnou ruku v tom, co chcete evidovat. Ať už jsou to osobní a kontaktní údaje, hodnocení, kolik bylo čerpáno dovolené nebo v jakém útvaru zaměstnanec pracuje. Můžete si sami nastavit, jaké informace potřebujete. Evidovat dokumenty Jakýkoli dokument můžete přikládat ke kartě každého zaměstnance. Pracovní smlouva, platový výměr, lékařská prohlídka nebo cokoliv dalšího. Plánovat personální procesy Pokud chcete eliminovat chybovost a chcete používat personální procesy jako je například schválení nepřítomnosti, služební cesta, plánování zdravotních prohlídek, můžete je propojit s personálním modulem a mít přehled jedním klikem. Plánování úkolů Nepotřebujete používat procesy nebo je nechcete používat na vše? Nevadí, můžete si vystačit s plánováním úkolů. Jednoduše nastavíte v kartě zaměstnance termín, kdy má být něco vyřešené a v plánovači úkolů nastavíte předstih, kdy a komu se má vygenerovat úkol. Na nic důležitého už nezapomenete. Máme pro Vás dobrou zprávu nakonec, zákazníci, kteří mají 1CLICK Maxi je zdarma. Zaujalo Vás to? Kontaktujte naši podporu pro více informací nebo ,clickněte.

projít na článek

Integrace Kontaktního centra IPEX se systémem 1CLICK

Kontaktní centrum společnosti IPEX je nástroj, který zajišťuje snadnou komunikaci s klienty. Vaši zákazníci budou mít vždy na výběr jak se s vámi spojit. Spojená síla našich nástrojů vám umožní poskytnou tu nejlepší komunikaci s vašimi zákazníky na všech

projít na článek

Už zase odeslaný e-mail bez přílohy?

Kolikrát jsme to už zažili. Posíláme email s přílohou, ale přílohu nepřipojíme. Je to otrava jak pro nás, tak pro příjemce. Příjemce musí napsat zpět, pokud to vůbec udělá a mi máme práci navíc. Nejen to, můžeme si tím i zkomplikovat život, protože se něc

projít na článek

Datové schránky jedním klikem

Máte strach, že Vám něco uteče? Nebaví Vás se pořád přihlašovat? Vyzvedávání zpráv z "datovek" řada lidí pokládá za peklo. Ani se jim nedivím, mě to také nebavilo. Pokud se domníváte, že k přístupu musíte používat jenom to jedno známé řešení nebo Vám nev

projít na článek

Pozvánka na webináře: Jak spravovat arozvíjet cloudu sAWS?

Článek Pozvánka na webináře: Jak spravovat a rozvíjet cloudu s AWS? se nejdříve objevil na ORBIT s. r. o..

projít na článek

Jak můžete správně nastavit vnitrofiremní procesy?

Co se stalo, když náš zákazník začal věnovat pozornost nastavení systému řízení ve své firmě. Představení klientaSpolečnost CZ PLAST byla založena v roce 1997 jako soukromá společnost s ryze českým kapitálem. Zajišťuje komplexní dodávky plastových výrobk

projít na článek