Češi mění kvůli krizi nákupní zvyky. Letáky ještě posilují, lidé nakupují víc do zásoby a jen to nezbytné

Dlouhodobý pokles reálných mezd už musela velká většina českých zaměstnanců promítnout i do svého nákupního chování. Ve snaze ušetřit se ještě více zapojují do věrnostních programů a platí zákaznickými kartami. 83 % Čechů také nakupuje podle slevových letáků nebo akcí. Největší změnou v reakci na krizi je však omezení nákupu zbytného zboží, jako jsou například sladkosti a pochutiny, ke kterému nově přistoupilo téměř 30 % lidí. Vyplývá to z Barometru zaměstnanců společnosti Up Česká republika…

projít na článek

Kdo to zaplatí?

Miliardář Křetínský stěhuje firmu kvůli nové dani do zahraničí a testuje tak hranice solidarity v krizi

projít na článek

To, jak řídíte Vaše zásoby a sortiment, ovlivňuje celý Váš byznys

Každá maloobchodní a velkoobchodní firma, která chce zdravě růst, mít variabilní a fixní náklady pod kontrolou a nedostat se do finančních problémů, by měla efektivně řídit zásoby a sortiment.

projít na článek

Boeing i Airbus mění své strategie. Reagují na poptávku po menších letounech

Situace v oblasti letecké dopravy se v poslední době mění, výrobci se na ni snaží rychle reagovat. Pozměňují kvůli tomu své obchodní strategie i plány s velkými výrobními centry. Zaměřovat se do budoucna chtějí hlavně na výrobu menších letounů. Boeing i A

projít na článek

Letáky, které osloví

S letáky se setkáváme na každém kroku. V podstatě se jedná o tiskovinu, která nám předává informace nejen o produktech, ale rovněž o různých akcích, školení, trzích, zkrátka o všem možném. I když je obsah zcela odlišný, jedno mají vždy společné. Potřebují

projít na článek

Češi říkají, že hubnutí rozumí. Proč tedy pořád přibírají?

I když se dnes oobezitě mluví více jako kdysi ajiž víme, co může lidskému tělu způsobit, pořád ji bereme na lehkou váhu. Ohroženi jsou nejen dospělí, ale iděti. Statistiky ukazují, že obezita ohrožuje 18,5% Čechů, ztoho téměř 20% mužů a18% žen. U dětí dos

projít na článek