Dlouhodobý pokles reálných mezd už musela velká většina českých zaměstnanců promítnout i do svého nákupního chování. Ve snaze ušetřit se ještě více zapojují do věrnostních programů a platí zákaznickými kartami. 83 % Čechů také nakupuje podle slevových letáků nebo akcí. Největší změnou v reakci na krizi je však omezení nákupu zbytného zboží, jako jsou například sladkosti a pochutiny, ke kterému nově přistoupilo téměř 30 % lidí. Vyplývá to z Barometru zaměstnanců společnosti Up Česká republika…
Miliardář Křetínský stěhuje firmu kvůli nové dani do zahraničí a testuje tak hranice solidarity v krizi
Každá maloobchodní a velkoobchodní firma, která chce zdravě růst, mít variabilní a fixní náklady pod kontrolou a nedostat se do finančních problémů, by měla efektivně řídit zásoby a sortiment.
projít na článekSituace v oblasti letecké dopravy se v poslední době mění, výrobci se na ni snaží rychle reagovat. Pozměňují kvůli tomu své obchodní strategie i plány s velkými výrobními centry. Zaměřovat se do budoucna chtějí hlavně na výrobu menších letounů. Boeing i A
projít na článekS letáky se setkáváme na každém kroku. V podstatě se jedná o tiskovinu, která nám předává informace nejen o produktech, ale rovněž o různých akcích, školení, trzích, zkrátka o všem možném. I když je obsah zcela odlišný, jedno mají vždy společné. Potřebují
I když se dnes oobezitě mluví více jako kdysi ajiž víme, co může lidskému tělu způsobit, pořád ji bereme na lehkou váhu. Ohroženi jsou nejen dospělí, ale iděti. Statistiky ukazují, že obezita ohrožuje 18,5% Čechů, ztoho téměř 20% mužů a18% žen. U dětí dos
projít na článek