Bez 1CLICK si už firmu nedovedu představit, říká Stanislav Herch, finanční ředitel

Firma NICOTRANS je vám možná známá. Pravděpodobně na silnicích potkáváte její kamiony. V Nicotrans jich mají 200 a zaměstnávají přes 450 lidí. Pracují na třech pobočkách - v Modleticích u Prahy, Olomouci a centrálu mají v Českých Budějovicích.Mezi klíčové věci, které takto velké firmy často řeší patří především efektivní komunikace a s tím související přidělování úkolů a kontrola jejich plnění. No a právě s tím, jim pomohl software 1CLICK. Jak? “1CLICK nám 100 % zefektivnil komunikaci. Dříve to byl chaos. Zefektivnili jsme zadávání a plnění úkolů. Každý úkol, dokud není vyřešený, tak je stále na očích. Máme tak zcela pod kontrolou management úkolů. Pro někoho představovalo zavedení 1CLICK změnu v tom, že když naskákalo více úkolů z porady, tak to bral jako větší bič. Najednou se u někoho ukázalo, že dělá méně, než by měl. Z pohledu společnosti velmi pozitivní přínos. Lidem, kteří se dříve vyhýbali úkolům, jsme vysvětlili, že úkoly musí být splněny v termínu nebo musí zdůvodnit, proč to nešlo vyřešit.” říká Stanislav Herch, finanční ředitel. Kromě této základní funkce používají v Nicotrans 1CLICK například také pro zefektivnění procesu přebírání a předávání vozidel. Funguje to jednoduše, řidič přijde pro kamion, každý technik má tablet, do kterého zanese technický stav tahače, návěsu i dalšího vybavení. To samé se děje, když řidič kamion vrací. Do procesu vstupuje i oddělení pojistných událostí, které tak má stále veškeré podklady. “Šetří nám to peníze a navíc je naše technika stále ve výborném stavu a připravena na další práci,” říká Stanislav Herch. Nicotrans s 1CLICK rozhodně nekončí. I poměrně základní implementace ale firmě dokázala pomoci. “Komunikace dostala řád. Nikdo to dnes už nevnímá negativně. Prostě to tak je a pracujeme v tom. Máme jasnou představu, co se děje,” doplňuje Stanislav Herch. Plánují zavedení dalších procesů, které jim pomohou například ve správě dovolených. “Myslím si, že jsme udělali dobře, když jsme do 1CLICK šli. Za velice slušné peníze jsme dostali dobře fungující a dobře vypadající produkt, který usnadnil práci ve firmě. Rozhodně nám přinesl více peněz, než nás stál. Viz třeba pojistné události, ve kterých máme hodně peněz. Investice se nám několikanásobně vrátila. Ostatním firmám mohu jen doporučit.”

projít na článek

Integrace Kontaktního centra IPEX se systémem 1CLICK

Kontaktní centrum společnosti IPEX je nástroj, který zajišťuje snadnou komunikaci s klienty. Vaši zákazníci budou mít vždy na výběr jak se s vámi spojit. Spojená síla našich nástrojů vám umožní poskytnou tu nejlepší komunikaci s vašimi zákazníky na všech

projít na článek

Už zase odeslaný e-mail bez přílohy?

Kolikrát jsme to už zažili. Posíláme email s přílohou, ale přílohu nepřipojíme. Je to otrava jak pro nás, tak pro příjemce. Příjemce musí napsat zpět, pokud to vůbec udělá a mi máme práci navíc. Nejen to, můžeme si tím i zkomplikovat život, protože se něc

projít na článek

Potřebujete zadat požadavek mimo svou firmu a mít nad ním kontrolu?

Potřebujete evidovat spolupráci s partnery, dodavateli nebo klienty? V běžných úkolových systémech můžete zadávat požadavky pouze uživatelům v daném systému. To může být dost omezující v mnoha případech. 1CLICK umožňuje zadávat požadavek tzv. “na emai

projít na článek

Datové schránky jedním klikem

Máte strach, že Vám něco uteče? Nebaví Vás se pořád přihlašovat? Vyzvedávání zpráv z "datovek" řada lidí pokládá za peklo. Ani se jim nedivím, mě to také nebavilo. Pokud se domníváte, že k přístupu musíte používat jenom to jedno známé řešení nebo Vám nev

projít na článek

Jak můžete správně nastavit vnitrofiremní procesy?

Co se stalo, když náš zákazník začal věnovat pozornost nastavení systému řízení ve své firmě. Představení klientaSpolečnost CZ PLAST byla založena v roce 1997 jako soukromá společnost s ryze českým kapitálem. Zajišťuje komplexní dodávky plastových výrobk

projít na článek